Voorpret en voorbereiding - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Gerard Slooven - WaarBenJij.nu Voorpret en voorbereiding - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Gerard Slooven - WaarBenJij.nu

Voorpret en voorbereiding

Door: Gerard Slooven

Blijf op de hoogte en volg Gerard

19 Juli 2019 | Nederland, Deventer

Elke reis begint met een idee. En het idee om dit jaar mee te doen met het Europese Go Toernooi in Brussel ontstond direct nadat ik vorig jaar had meegedaan aan hetzelfde toernooi toen het in Pisa werd georganiseerd. Maar... toen was ik alleen in staat om de eerste week (dus "slechts" vijf partijen) mee te spelen. Licht betraande ogen op de voor mij laatste dag waren het gevolg, en bij thuiskomst vrijwel direct ingeschreven voor Brussel, want ja, da's toch bijna naast de deur. Dit jaar heb ik samen met Chris een mooie constructie (half-apart-en-half-bij-elkaar) bedacht, waardoor ik het volledige toernooi kan meemaken, en hij ook een mooie vakantie heeft. Dat gaf wel de nodige logistieke puzzels, maar ja, je bent niet voor niets coördinator. Komt dat ook nog eens in de echte wereld van pas... Waar en wanneer ikzelf, echtgenoot, huishond en auto zich moesten bevinden de komende drie weken bleek nog best uitdagend, maar het lijkt allemaal te zijn gelukt (maar dat weet ik morgen rond deze tijd pas écht zeker). Verder is gisteren de laatste werkdag afgerond, en zijn vandaag de koffers gepakt, de laatste plannen gemaakt, de auto voorzien van goede reismuziek, en heeft de kapper vanmiddag mij nog op de drempel van vertrek van een fris vakantiekapsel voorzien. Morgen vertrekken, op weg naar mijn tweede European Go Congress. Een paar van mijn beste vrienden gaan er ook naar toe, en dat maakt het extra leuk om naar uit te kijken. Kortom: mijn wereld bestaat de komende twee weken voor een groot gedeelte uit Go!


  • 20 Juli 2019 - 15:06

    Lieke :

    Leuk Gerard en Chris.... ik ga jullie zeker volgen!
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Actief sinds 17 Juli 2019
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 925

Voorgaande reizen:

20 Juli 2019 - 03 Augustus 2019

European Go Congress 2019

Landen bezocht: